【多功能老婆】見證老婆剖腹生B心痛流淚 周柏豪當爸更寵妻:女人真係好堅強

文: Ling Kwok
2019.12.13

周柏豪最近除了忙於宣傳TVB劇集《多功能老婆》外,他更在12月初成為新手爸爸,雖然還未為女兒改名字,但他對照顧女兒的日常樂在其中。早前他再憶述太太產女的情況,令他念念不忘,直言經過女兒的誕生後,更加愛錫太太,成為100分的好男人。

周柏豪接受電台訪問,話題主要圍繞太太與女兒,從聲線感受到他現在很幸福。他坦言陪太太入產房,對方就算剖腹產女都沒有問題,反而周柏豪感到十分緊張,要由太太Stephanie安慰。

周柏豪有感而發:「我睇到個心好痛,忍唔住喊咗出嚟,女人真係好堅強,而家覺得男人更加唔應該投訴,我會做好本分。」所以周柏豪現在凡事都會以太太行先,就算將來為女兒改名,都希望可以旺返媽媽。

周柏豪現時享受照顧囡囡的生活,大讚她好乖,非常易湊,令周柏豪每日都想盡快收工回家,女兒也非常喜歡他,只有他換尿片才不會喊。周柏豪搞笑地分享自己曾徒手接住女兒的大便,但不覺得核突,反而話似蟹粉小籠包。

圖:IG@周柏豪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓