C君黃天頤結婚出門酒店房勁豪華 黃翠如做兄弟唐詩詠做大妗姐超搶鏡

文: Ling Kwok
2019.12.13

C君(鄭詩君)與黃天頤拍拖4年,今日終於結婚了!兩人早前各自在IG分享上頭的照片,盡顯兩人搞笑的性格。到今日終於公開了接新娘的照片,見到兄弟團陣容鼎盛,相當大堆頭。

C君早上接過新娘,馬上與兄弟合照,見到有蕭正楠、洪永城,當然少不了好拍檔陸永,還見到黃翠如做兄弟,C君說:「終於完成接新娘、斟茶,敬佩各位經歷過嘅夫妻,原來真係好攰!」

至於唐詩詠身穿紅色,原來她今日做的是大妗姐,要為新娘出門擔遮灑米,實在非常搞笑。

新娘黃天頤就在IG分享了出門的酒店房,酒店位於中環四季酒店,還帶大家Room Tour看看總統套房,一眼都望唔晒,實在是非常豪華!據知今晚兩人會在四季酒店擺酒!

不如看看四季酒店總統套房!
圖:IG@黃天頤、C君、唐詩詠、四季酒店

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓