郭富城10年後再遇童星譚真一 16歲仔就快高過城城影帝反而不老

文: Ling Kwok
2019.12.16

影帝郭富城早前出席香港電影評論學會舉辨的座談會,大會為他準備了神秘驚喜,就是安排了當年有份參與《殺人犯》演出的譚真一坐在觀眾席,其後他在答問環節時發問:「你記唔記得我呀?你一開始想掐死嗰個乞兒仔呀!」

郭富城有10年沒見過譚真一,所以一時間認不出對方,他表示驚訝:「你大個咗咁多!就快10年啦,嗰個佢得4、5歲咋。」其後兩人擁抱。郭富城分享當年選譚真一參演殺人犯,原因是對方夠古怪,給兩篇對白,都可一字不漏地背出來,然後有媽媽請吃雲吞麵。

不過郭富城事後卻感到後悔,覺得譚真一太可愛,無法呈現出一個40歲的人。譚真一笑言:「咁先可以出奇不意!」郭富城一時間認不出長大後的譚真一,笑言對方已經很高大。

童星出身的譚真一今年已就讀中五,學業成績不錯,譚媽媽自言,只求兒子合格,不想逼他太緊,認為兒子開心最為重要。

 

 

圖:FB@譚真一

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓