【多功能老婆】朱晨麗大爆劇中女演員最會嗲功 曾手快做錯一事令洪永城發火

文: Ling Kwok
2019.12.18

TVB花旦朱晨麗最近在TVB劇《多功能老婆》飾演一個大癲大肺的女人馬思蕾。她在劇中放低了昔日的港姐形象,除了大情大性外,更面對老公洪永城疑似出軌時,做盡呷醋又傷心的表現。

洪永城為了保守吳若希患有肺癌的秘密,於是令朱晨麗懷疑他們有染,而朱晨麗開始暗中向老公報復。她在劇中表現得十分粗線條的性格,是朱晨麗過去未嘗試過的角色,意外地得到觀眾的好評。

朱晨麗事後接受電台的訪問,她大爆劇組內擁有最強嗲功的是好姊姊陳煒。因為陳煒為人十分細心,又會煮飯,而且懂得照顧人,「男人喺佢面前都會下跪」,加上她身材十分好,對美容資訊十分了解會保養,令朱晨麗直言:「喺佢面前我簡直係個男人。」另外,她還大爆洪永城:「有次影佢大頭,我見到佢有條白頭髮突出嚟,就幫佢拔咗,但佢即刻拍枱發脾氣。」令朱晨麗呆了。

圖:IG@朱晨麗

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓