5大$1000以下名牌飾物推介 PANDORA//Tory Burch/Swarovski/APM Monaco

文: Tracy Chan
2019.12.22

女生都喜歡打扮,除了化妝、手袋外,首飾亦能為整個造型增添亮點。很多品牌都推出了各式各樣的飾物,例如,戒指、手鏈、耳環等,而且價錢親民,容易入手。以下就為大家精選了5大入門級首飾名牌,包括:PANDORA、Tory Burch、Swarovski等,價錢都在$1000以下,適合預算不多的朋友。

1.PANDORA

PANDORA受到不少女士的歡迎,其中一個原因就是大家可以為手鍊自行配搭喜歡的吊飾,夠晒獨一無二。除了最出名的吊飾手鏈外,PANDORA亦有推出耳環、戒指等飾物。(點擊圖片睇價錢)

2.Swarovski

Swarovski主打水晶飾物,品牌的飾物如戒指、手鏈、耳環等都鑲有施華洛世奇水晶,非常閃亮。(點擊圖片睇價錢)

3.Links of London

英國品牌Links of London設計簡約,甚受歡迎。而品牌亦推出了多款吊飾,可自行搭配手鏈、頸鏈。另外,更有刻字服務提供。(點擊圖片睇價錢)

4.APM Monaco

來自法國的APM Monaco風格較為華麗,流星圖案更是其標誌性設計。(點擊圖片睇價錢)

5.Tory Burch

Tory Burch除了手袋外,其實亦有推出首飾系列。當中,以品牌標誌作設計的耳環就最歡迎。(點擊圖片睇價錢)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓