【金宵大廈】離巢李施嬅重返金宵大廈!唔見陳山聰 疑與新拍檔開工拍續集

2020.01.09

由李施嬅及陳山聰主演的劇集《金宵大廈》深受觀眾歡迎,在劇集播至尾聲時已經落實拍攝續集,不少劇迷都十分期待《金宵大廈》的續集。今日(1月9日),李施嬅就分享了自己重返金宵大廈的短片,不過就見唔到陳山聰,反而有一位新拍檔。

李施嬅在IG限時動態分享自拍短片,在右下角hashtag「#金宵大廈」。她在短片中問大家:「估吓我喺邊度?」,然後揭曉答案:「金宵大廈嘅入面,即係香檳大廈」。不過,她表示今日沒有阿蕭(陳山聰 飾),反而就有一位新朋友。原來他就是海俊傑。

李施嬅在片中問海俊傑為何會出現在金宵大廈,海俊傑就賣關子:「梗有原因」。李施嬅又問對方「阿蕭呢?」,海俊傑笑言阿蕭已經被他消滅了。兩人又合唱《今宵多珍重》,未知是否拍攝續集呢?

海俊傑曾經是亞洲電視藝員,目前是無綫男藝員,曾拍攝《義無反顧》、《有房出租》、《鑑證實錄II》及《刑事偵緝檔案III》。

來源:IG@李施嬅海俊傑

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓