郭少芸兩度離巢仍重返TVB因愛拍劇 惟存貨快將播完公司未有主動傾續約

文: Ling Kwok
2020.01.14

早前是《萬千星輝賀台慶2019》,著名綠葉劉江當晚宣布約滿離開TVB,自覺資深演員不被重視,所以決心離開工作多年的地方,自言仍有團火,想有更多嘗試。另一邊廂,兩度離巢的郭少芸都講到自己約滿在即,但TVB還未找她續約。

劉江老師講到資深演員對於TVB來說,是不被重視的一群,相信有不少演員都有類似感受。

而最近播出《丫鬟大聯盟》中,郭少芸有份參與演出,她早前自言之後播出的《大醬園》都有份演出,可是她的存貨已經播完,說:「我所有存貨都播晒,通常公司唔想簽你,就會播晒存貨,我合約就快完,但仲未傾續約。」

郭少芸曾兩度離巢,並轉行發展,惟不是順利,所以重返TVB。而今次郭少芸面臨不被續約的危機,雖然她偶爾會到內地工作,但她自言喜歡在TVB拍劇的感覺。

來源:IG@郭少芸、《丫鬟大聯盟》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓