陸永邀請黃翠如蕭正楠C君等好友食團年飯 樓高3層豪華複式大屋曝光

2020.01.22

農曆新年將至,相信不少都會趁佳節相約一眾親朋好友聚會。最近組合農夫成員之一的陸永就邀請了圈中好友,包括C君、黃翠如、蕭正楠及唐詩詠等人到家中打邊爐。之後眾人更與陸永愛女Hannah及Simsim大玩跳舞game,十分溫馨。

陸永老婆Reina十分體貼地將食物以自助餐形式擺放,而C君自己一個人在飯廳開餐一幕及農夫兩人食飯的畫面被Reina拍下,她更笑言:「一人團年」、「兩個人團年」。

從合照及片段可見,陸永的家是複式大屋,客廳有足夠空間讓兩個人玩跳舞遊戲。據悉,陸永現時與家人住在位於將軍澳的豪華村屋,樓高3層。

入行多年的陸永其實一開始曾試過戶口只得雙位數,亦試過將這段經歷寫入歌曲《456wing》。自從與Do姐拍完節目後,農夫二人憑著出色口才及轉數快而成功入屋,深受觀眾歡迎,而且接Job接到手軟。賺到錢的陸永更愈住愈豪,與家人搬入有天台的三層高豪華村屋,為老婆及女兒提供更好的居住環境,有時亦招呼朋友到家中開派對。

圖:IG@6wing_fama、6sussim、wongtsuiyu、tinyeewong

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓