唐詩詠馬國明鐵馬家族齊聚「大佬」家中拜年!鄭嘉穎陳凱琳溫馨住宅曝光

2020.01.31

唐詩詠、馬國明、鄭家用及林子善等藝人因為拍攝《鐵馬尋橋》而結緣,眾人更被稱為「鐵馬家族」。早前一眾成員趁農曆新年,就去到「大佬」鄭嘉穎家中拜年,又打邊爐又打麻雀,十分熱鬧。

因拍攝《鐵馬尋橋》而結緣的「鐵馬家族」,已經相識近10年,感情十分深厚,不時相約聚會。最近眾人就去到「大佬」鄭嘉穎家中拜年,唐詩詠等人亦將「鐵馬家族」拜年的合照上載至個人社交網站,與一眾網友分享新年喜悅,令大家能見識到鄭嘉穎與陳凱琳一家三口的愛巢。 兩人為家中添置了不少新年裝飾,十分溫馨。

黃嘉樂及鄭嘉穎在唐詩詠身邊教她打麻雀,唐詩詠指兩人「係後面不停嗌碰!上!果斷啲!上嘞你!食糊啦!要來做乜姐!」,又透露「二佬」馬國明雖然是天然呆,不過「打牌一啲都唔呆」。

陳凱琳亦在IG分享唐詩詠等好友在廚房忙碌的片段,更大讚「my beautiful chefs」。

鄭嘉穎與陳凱琳相當好客,不時邀請親朋好友到家中相聚,飯廳出鏡率頗高,而飯廳附近亦有一個小酒櫃。

陳凱琳亦曾分享兒子的家居日常照,公開了家中為兒子而設的玩樂區,相當闊落。

來源:IG@唐詩詠陳凱琳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓