HKTVmall王維基親自飛台灣搵物料生產口罩 出雙倍價錢即時落訂望設香港生產線

文: Cay Cheung
2020.02.07

網購平台HKTVmall日前就分享團隊在3日搭5程飛機,飛到東南亞地區尋找口罩供應的故事。今日再分享另一個為香港人尋找口罩的故事,今次不只是找口罩供應,HKTVmall指老闆王維基希望可以找到生產口罩的機器和原材料,在香港設立本地的口罩生產線。

HKTVmall在Facebook發文,記述老闆王維基親自出馬搵生產口罩的故事,王維基特意飛到台灣與多間供應商見面,可惜好幾間供應商已經將手頭上的機器賣出,非常失望。

去見最後一個機器供應商,亦是開價最高的一位供應商,平常一部價值 5 萬美金的口罩機器,今日已經升價雙倍,要10萬美金。HKTVmall表示希望盡快可以解決口罩供應問題,團隊決定向供應商開出條件,要求對方在30 日內交貨,願意出雙倍價錢20 萬美金。

最終對方答應要求,HKTVmall亦即時交出10萬美金落訂。HKTVmall指雖然暫時買了製造口罩的機器,亦買到口罩中層的物料,但未來依然充滿不明朗的因素,希望有新進展再向大家報告。

網友紛紛留言感謝HKTVmall為香港人的付出。

來源:HKTVmall

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓