林盛斌3000呎豪宅超大遊戲室首度曝光 仔女玩具疊到三層咁高

文: Ling Kwok
2020.02.27

昨日(2月26日)是政府公布新一年財政預算案的日子,其中一項18歲以上香港永久性居民獲得一萬元作為抗疫津貼則引起了熱議,而藝人林盛斌在社交網站發文,笑言:「如果係滿18個月都有得拎就爽皮嘞!」

不過網民就將重點放在發文的照片上,因為照片見到阿Bob幾個仔女身處家中一個遊戲室內,這個遊戲室大到可以俾幾個仔女任打筋斗都冇問題,因為遊戲室大到成個廳咁,活動空間十分充足。

除此之外,見到阿Bob仔女的玩具種類十分多,清楚分類之餘,更疊到三層咁高,難怪網民見到都忍唔住講咗句:「咁多玩具,玩到9月都唔怕啦!」暗示阿Bob仔女好幸福。

其實阿Bob新居入伙無耐,早前黃翠如生日,與圈中多名好友一齊上阿Bob屋企開party慶祝,阿Bob 3000呎屋企才意外曝光,家裡大到連儲物櫃都有,而C君見到都忍唔住講阿Bob間屋大過地球。不如一齊睇下!

圖: IG@林盛斌

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓