【法證先鋒IV】鄭希怡霸氣除衫性感晚裝顯身材 38歲人母保養得宜依然fit爆

文: Ling Kwok
2020.02.27

TVB劇《法證先鋒IV》最近熱播,昨晚(2月26日)劇情講到鄭希怡(Yumiko)遭陳少邦飾演的富家子弟黎駿宇侮辱,要求收五百萬做他情婦,Yumiko不想出賣人格,最後霸氣脫衣離開,這一幕得到網民關注。

在劇中,陳少邦出言侮辱Yumiko:「你扮乜嘢清高?你著得我買嘅裙,就係準備畀我除!」Yumiko聽到之後就很火大,於是霸氣地脫下裙子還給對方。

 

鄭希怡還衫的一幕,成功引來觀眾的眼球,因為身形一向高䠷的她,穿起桃紅色貼身裙,盡顯美好身段,有網民笑言不想黃浩然太快為Yumiko添衣。 

而Yumiko雖然已38歲,更是一孩之母,但她保養得宜,實在與10多年前初出道的樣子無差。

圖:IG@鄭希怡

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!