徐榮兒子為圓球員夢到英國升學 廿四孝爸爸無懼疫情飛長途陪囝囝面試

文: Ling Kwok
2020.03.02

武漢肺炎(新冠肺炎)疫情現時仍未受控,有不少人怕感染病毒減少外出,也減少出遠行,避免坐飛機會有交差感染。不過徐榮無懼疫情,與家人仍遠赴英國,為的只是幫仔仔圓夢。

徐榮的囝囝徐朗今年已經13歲,早前到英國學校做升學測試。徐榮因此分享了不少英國之行的照片,並對仔仔說:「陪伴哥哥去追尋夢想!希望您繼續為自己目標努力前進。」

原來仔仔一直夢想到英國升學並加入當地球會,未來想做職業球員,一圓足球夢。所以今次英國之行是特地到學校進行體能測試,若順利通過的話,便可於今年9月正式入讀該校。

除了辦理升學,徐榮帶仔仔到處遊覽,更帶仔仔到當地球場睇英超,真的充滿父愛!

圖:徐榮ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓