Gordon Ramsay廚神級示範英式早餐班尼迪蛋 掌握秘訣新手都輕鬆成功!

文: LorLor Lee
2020.03.24

新冠肺炎疫情持續,市民盡量都減少外出用餐,留在家中的時候不妨試試整傳統英式早餐Eggs Benedict啦!廚神Gordon Ramsay在Youtube分享了班尼迪蛋的零失敗煮法及秘訣,新手都可以輕鬆成功整到,即刻睇睇流心的水波蛋及荷蘭醬煮法步驟啦~

最近新冠肺炎疫情持續,市民盡量都減少外出用餐,留在家中的時候不妨參考廚神Gordon Ramsay所分享的傳統英式早餐-班尼迪蛋Eggs Benedict零失敗煮法啦!

Gordon Ramsay指班尼迪蛋的荷蘭醬是佔很重要的一部分,需要加點醋才能讓荷蘭醬食落更清爽。另外亦不好讓蛋汁直接接觸到爐,需要用玻璃碗隔住煮,醬汁才不會變成炒蛋。

Click圖睇睇自製荷蘭醬步驟+秘訣:

Gordon Ramsay分享需要在水中放入一些醋,這能讓蛋白定型,而在煮水波蛋時要避免水滾,不然會令蛋弄破。煮好後需放上廚房紙巾,吸走多餘水分,才能避免讓鬆餅變得軟爛。

Click圖睇睇自製水波蛋步驟+秘訣:

大家有興趣可以係屋企試吓整這款傳統英式早餐-班尼迪蛋~

來源:YouTube@Gordon Ramsay

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓