傳葵涌廣場人流大減爆結業潮?現場直擊 商場多間商店未有營業/吉舖招租

文: 劉紀彤
2020.03.27

位於港鐵葵芳站的葵涌廣場一直是唔少香港人Shopping、掃街的好去處,不過新冠肺炎疫情持續,唔少港人都減少外出,最近有傳葵涌廣場人流大減,更有唔少商舖結業。小編到葵涌廣場視察,平日的人流的確比以往少,就連食飯時間在3樓的小食區亦只有零星幾人,未見以往排隊買小食的人龍。另一邊亦有唔少已結業的商店,只剩吉舖及招租廣告。

葵涌廣場人流大減,以往3樓「小食區」會有排隊「掃街」買小食的人龍,但現時連午飯時間都只有零星幾人,買小食亦不用排隊。

2樓及3樓有唔少已經結業,貼上招租廣告的吉舖,旁邊亦有唔少商店「落閘」未有營業,場面冷清。 

 

2樓入口位置算是最「熱鬧」,服飾店、電子配件店都有營業,不過商場整體的人流比以往確實大減。

 

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓