【情人節2021】10大情侶家中活動推薦 在屋企拍拖約會都可以好開心!

文: Toby Mok
2021.02.10

2021年情人節又到,但新冠肺炎疫情未有緩和跡象,好多情侶都避免外出慶祝情人節。不過其實情人節留在家中拍拖都有好多活動可以做。今次就推介情人節10大情侶在家活動,等大家可以安全地在家中防疫之餘,亦可以同男朋友或女朋友在室內拍拖約會,例如睇電影、煲劇、打機、玩桌上遊戲等,過一個開心的情人節。


睇電影/劇集

情侶拍拖少不免會去睇電影,但可惜因疫情問題卻未能到電影院睇戲,於家中睇電影亦變成不少情侶消磨時間的活動,情人節與另一半欣賞浪漫愛情電影或劇集亦是個不錯的選擇,按下圖睇推介。

打機


打遊戲機亦是另一個熱門在家消遣活動。最近亦有不少新推出的switch及手機遊戲,大家可以同另一半玩,按下圖睇有咩新遊戲。

桌上遊戲

如果嫌打機打到太悶的話,不妨考慮一下桌上遊戲,保證歡笑聲不斷,按下圖睇推介。

做運動

長時間留在家中身體機能有機會慢慢倒退,在家做運動除了可以鍛鍊體能外,仲可以同另一半一起做一些雙人運動例如雙人瑜伽,相信在運動過程中一定可以增進不少感情,按下圖睇運動app推介。

一起聽歌

如果嫌2個人在家太安靜的話可以播一下自己喜愛的音樂。除了可以令氣氛更輕鬆外,更可以分享自己喜愛的曲風給另一半,令大家可以更了解對方的音樂品味,按下圖睇新歌排行榜推介。 

即睇其他活動推介:

圖片來源:YouTube@sarah & jason、IG@Edwinsiu、Joox


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓