【法證先鋒IV】張頴康因疫情留家用泥水補樓梯 三層連天台超大屋企意外曝光

文: Ling Kwok
2020.03.25

《法證先鋒IV》目前真在熱播,並進入結局篇的部分。有份參與劇集的張頴康最近因為新冠肺炎疫情關係,現在多了日子留在家中陪老婆。在家中除了照顧老婆仔女之外,他還成為了「泥水工」,復修家裡的裂縫。

張頴康老婆麥雅緻就在IG分享老公在家中連批盪都做埋的趣事,她說:「最近多咗喺屋企,大家除咗「大廚」上身之外,家中事無大小都儘量自己搞掂! 張生呢2日連『泥水』嗰份都撈埋,買罐平底漿,鏟子,沙紙,油漆,補返嗰啲俾狗狗搲咗個窿嘅部份。每日整幾個鐘,分開幾日補,就算防疫宅爸都可以好充實㗎!仲要贏得全家掌聲,呢回賺哂啦!」網民大讚張頴康是Family Man,同時話:「首先要有間咁大嘅屋先!」冇錯,因為張頴康家中所補的是家中的樓梯。

因為張頴康用泥水補樓梯的關係,屋企意外曝光。張頴康與麥雅緻其實間中都有分享家裡活動的照片,可以見到他們的家有三層村屋,最常活動就是客廳,因為一對仔女都會在這裡做功課和玩玩具。

除此之外,之前張頴康請一大班朋友到家中作客,都會見到他們的飯廳很大,隔壁還有個開放式廚房,很適合談天說地。家門口還有車位泊車,方便帶仔女坐車出入。

有時候麥雅緻會帶仔女到天台曬曬太陽,呼吸新鮮空氣,同時又可共享天倫之樂。不少網民大讚他們的家看起來大而舒服,而且四四正正實用面積大。

圖:張頴康、麥雅緻IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓