鄭丹瑞憶述第一次睇細女着丁字褲跳鋼管舞 旦哥深感震撼:個心離一離

2020.03.27

藝人旦哥鄭丹瑞主持節目《健康•旦》,早前更邀請兩位愛女鄭瑤Zaneta和鄭珉Amanda擔任「旦Vlog」的嘉賓,三父女在鏡頭前閒話家常。除了談及最近的新冠肺炎疫情之外,鄭丹瑞更叫細女Amanda教幾招瑜伽動作,讓觀眾可以在家做運動。

旦哥鄭丹瑞的兩位愛女現身節目「旦Vlog」,三父女一齊聊天。

大女鄭瑤Zaneta在時裝界工作,現時任職Freelance時裝編輯,經常在IG分享穿搭照。

她在節目中與父親談及近期疫情,表示新冠肺炎未在海外爆發前,大部分外地的朋友都輕視疫情,有時裝界的朋友更因為形象問題而拒絕戴口罩。

細女鄭珉Amanda是一位瑜伽、鋼管舞及體操導師,旦哥透露她跳鋼管舞了得。他笑言自己第一次看Amanda鋼管舞表演時,發現她穿着一條丁字褲出場,性感衣著令旦哥深感震撼。

細女解釋只是BIKINI,大女就笑旦哥大驚小怪:「可能呢個對Daddy嚟講係一個G-String,其實對我哋嚟講係冇乜大礙。」旦哥看到「個女著住BIKINI係鋼管上揈嚟揈去」,直言個心離一離。

雖然嚇了一大跳,不過他亦認可細女的實力,認為其表演「係好好睇」。之後鄭珉亦為節目示範幾款瑜伽動作,教授大家如何在家中做簡單的伸展拉筋運動。


緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓