Zoom官方教4大實用技巧教學 自製鏡頭背景/美顏相機/快捷鍵

文: Toby Mok
2020.03.28

近日新冠肺炎疲情繼續擴散,全港中小大學繼續停學,不少學校改以Zoom網上授課。但對於這個網上會議軟體又是否熟識呢?今次就為大家介紹3大實用技巧及逾60款鍵盤快捷鍵。當中包括自訂背景圖片、開啟美顏鏡頭等等,讓大家可以更得心應手地使用Zoom!即睇Zoom實用技巧詳細教學。

虛擬背景

如果不想在開會或上堂時被人睇到凌亂不堪的背景,可以試試開啟虛擬背景,以遮住家中混亂的雜物,按下圖睇詳細教學。

美顏鏡頭

有時朝早要上堂或開會未趕得及化妝怕嚇親同事或同學?其實Zoom都有美顏相機,以後就不怕被人睇到自己的素顏樣啦,按下圖睇詳細教學。

預約會議時間

另外,大家亦可以預約好下次會議的時間,到指定時間時就會通知所有會議成員,以後就不怕忘記開會或上堂啦。

另外,Zoom官網亦有教授過60款鍵盤快捷鍵,令大家使用更方便,按下圖睇詳情。

Mac版 

Windows版

資料及圖片來源:Zoom

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓