麥明詩身穿性感比堅尼徒手攀岩 從高處跳入水中被讚勇敢:齋睇都出手汗

2020.03.30

最近在社交網絡上「Challenge」風氣盛行,有醜照Challenge、泳衣照Challenge及靚相Challenge等等。藝人麥明詩就發起了「連續14日Po舊照Challenge」,打算將一些不曾公開過的舊照上載至社交平台,最近她就分享了自己徒手攀岩的片段。

麥明詩近日在IG上載了自己夏天在沖繩攀岩及跳水的短片,不少圈中好友及網民都大讚她大膽勇敢:「爬上去又驚你俾石刮損,跳落去又驚你撞親 你超大膽!」、「齋睇都出手汗」、「就咁爬上去已經好夠薑」。

從片中可見,身穿黑色比堅尼的麥明詩相當性感,徒手攀岩。爬上高處後,她笑言自己貪玩又淆底,在準備跳水之前更忍不住大叫,不過最後依然勇敢地跳入水中,跳完更笑言:「一啲都冇淆過」。

江嘉敏看完片段後留言指:「淨係爬上去都攰」,麥明詩就表示認同:「係呀,最慘係上咗去就好難爬番落黎, it’s a one way road」。

 

來源:IG@麥明詩

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓