淘寶乾衣機用兩星期都冇突自燃燒成灰 香港買家救火燒傷手:差啲屋企都冇埋

文: Ling Kwok
2020.04.01

新冠肺炎肆虐,疫情未減弱時,留在家中比較安全。可是在家沒事做,網購變成最能消磨時間的活動。不過,近日有位網友就在Facebook群組分享網購的慘痛經歷,差點成間屋都冇埋咁誇張!

網民就在Facebook群組「淘寶開心share」上載兩張圖片,表示:「用了11天的烘乾機變成灰燼了,還幾乎害我差點家都沒有了!救火時仲受傷,超嬲!!!」還附了兩張圖片,一張就是乾衣機變成灰,另一張就是事主救火時,不慎燒傷手的照片。

 

 

乾衣機突然自燃,見到滿地都是黑色灰燼,搞到間屋差點燒埋確實有點動魄驚心。事主還有張貼乾衣機的購買連結,雖然是德國牌子,但機身其實是中國製造。而乾衣機標榜只需25分鐘便能乾透一般衣物,而牛仔衫褲只需85分鐘就能乾透。賣家聲稱乾衣機為防水防火設計,即使衣服掉落發熱線附近,只要到達一定溫度便會自動斷電。

 

 

今次發生這種意外,有不少網民都說是「不幸之中的大幸」,但還是有網民提醒,由於香港電壓與內地不同,所以盡量避免在淘寶購買電器,最好買回三腳插頭的電器,以後要小心為妙。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓