JW與男友在家中爆汗做運動解悶 屋企勁闊落大到可以打乒乓球

文: Ling Kwok
2020.04.02

新冠肺炎的疫情肆虐,不少人都盡量留在家中,以免感染病毒。不過長時間在家,難免感到沉悶,都會想盡辦法消磨時間。就好似女歌手JW(王灝兒),她留在家中與男友努力做運動,更自創新的運動方法,增進感情之餘又可消脂。

JW在社交平台上載咗一條短片,她身穿了黑色sports bra,與男友葉韋彤(Tarzan)一齊打乒乓波。她自創了一個新打法,就是「hit and squat Ping Pong」,即是打完一下就即刻踎低,然後再起身打波。

有網民見到就留言話:「屋企大到可以打乒乓球!」的而且確,室內大到可以放到一張乒乓波檯,更有足夠的空間走動的確不容易!

不過,從JW IG所見,該處應該是男友Tarzan的家。至於JW的家其實也不小,因為從她的狗狗Cassi IG 所見,個廳都好闊落,足夠狗仔可以跑跑跳跳!

圖:IG@JW

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓