【Instagram技巧】7大IG限時動態實用技巧!偷睇Story冇痕跡/快速填色手繪風相

2020.04.05

不少Instagram用戶出Post分享分享日常生活時花心思,分享IG Story限時動態都一樣講究,今次就同大家7個IG限時動態實用技巧,包括影片功能、快速填滿背景顏色、使用隱藏調色、漸變彩虹文字及偷睇Story不留痕跡等等,有興趣的朋友一齊學下!

 

1.畫面自動填面顏色

許多人出Post時都想多花心思,自製手繪背景風格的照片,但想要塗滿整個螢幕非常費時,IG就有有簡單方法可以自動填滿:

 

 

2.打開隱藏調色盤

IG限時動態想加入文字或手繪,但嫌可選擇的顏色太少,其實內藏隱藏調色盤可以選擇不同顏色,打開方法: 

 

3.打出漸變彩虹文字

IG常見的漸變彩虹文字一樣有方法,不用麻煩地逐粒字變色,即刻學下:

 

4.拍片不用長按錄影鍵

 

不少人都常用錄影拍片功能分享生活,但其實拍攝時不用長時間按錄影鍵都可以拍片,方法: 

 

5.一隻手指控制放大縮小

平時都慣常用兩隻手指來控制放大縮小,但當拍片時使用就常當麻煩,其實IG限時動態可以用一隻手指就做到:

 

 

6.多張照片拼貼

 

7.偷睇Story不留痕跡

只要看過對方的IG Story都會留下紀錄,所以想偷睇前度或暗戀對象的限時動態時就相當麻煩!次就教大家一個方法可以偷睇IG限時動態不留痕跡,仲可以將Story保存!

 

下次用Storiesig就不怕留低紀錄,但要留意Instagram用戶必需為公開帳號方可使用,>>按此<<
圖片來源:unsplash

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓