王君馨自爆曾精神出軌戀上同劇男藝人 與Long D老公坦白後懸崖勒馬

文: Ling Kwok
2020.04.06

近期人人Work from home,有不少藝人轉移陣地,開立Youtube頻道,分享個人生活點滴,王君韾(Grace)就是其一人。繼上次講起兒時在美國讀書被人欺凌後,她今次分享更是爆上爆!就是大談自己出軌經歷。

Grace同圈外的老公Daniel結婚3年,對方為了她更犧牲個人事業由美國搬到香港定居,不用再承受過去12年的相思之苦。

不過甜蜜背後原來有不為人知的故事,王君馨在片段中自爆曾經思想出軌,戀上同劇的男藝人。因為兩人頂受不住長期Long D的感覺,所以有分開過3年半的時間,後來因為信仰才再次一起。可是Grace留港,Daniel還是在美國繼續工作和生活。王君馨坦言自己不開心的時候,好想男朋友留在身邊,可惜遠距離戀愛,令她非常寂寞。

之後她就自爆曾經戀上同劇男藝人,她說:「其中一個男仔係我拍劇嘅搭檔,總之我哋每日都會見面,都會日日諗住佢,睇劇本都會諗住,拍劇都係諗住佢,真係開始會對他有一啲真感情。我就發覺我會開始想照顧他,想多啲見佢,每一日我發夢都見到佢,我就感覺上天畀我一個黃燈,要停一停。」

Grace非常坦白將自己精神出軌話畀Daniel知,她覺得Long D最重要是坦承和透明度,所以向對方坦白。而當然Daniel非常生氣,Grace說:「佢當時好嬲,咁我有同佢講對白係咩人,我哋有好多話題好夾,但我答應佢三點。首先除咗拍劇食飯,我唔會同呢個人單獨出嚟食飯;第二,我會經常在我同呢個人嘅對話中提起Daniel,強調自己係有男朋友;第三,如果Daniel返香港而佢又想見呢個人,我可以安排呢個見面。」

雖然Daniel好嬲,而且原來精神出軌的事發生過一至兩次,但他亦很欣賞王君馨可以坦白一切。她說:「我同呢個人可能大家都係呢行,講電影、講拍戲好投契,但喜愛佢嘅10%,係咪就代表放棄同Daniel辛苦經營嘅90%呢?呢個人咪做朋友囉,朋友都可以好投契㗎。」此外,她在臨結婚前又遇到另一位基督徒對象,對方希望為世界出一點力的決心,令Grace再次感到興趣,於是求身邊的姊妹為她祈禱,她自問:「點解經歷咗咁多嘢,仲有咁多疑感?對方約我飲咖啡,Daniel問佢可以有咩選擇,如果唔畀我去,我會對呢個人繼續感好奇,但如果畀我去,佢會心碎。最後我拒絕咗。」再一次度過考驗,與老公結婚3年仍然非常恩愛。

圖:王君馨IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓