陳詩欣、鞏姿希玩卸妝挑戰近乎零分別 被網民指假素顏:偽素顏有咩好睇

2020.04.06

社交網站上有各式各樣的挑戰,除了早前有舊照、醜照Challenge及泳衣照Challenge之外,亦有女藝人挑戰卸妝Challenge。無綫藝人陳詩欣及鞏姿希日前在IG上載卸妝片段,不過就被網民指偽素顏。

陳詩欣以小背心居家look出鏡,紀錄自己卸妝的過程,無懼以素顏示人。有網民驚嘆「落完同化妝都係一樣咁靚」、「零走樣」,更封她為「素顏美女」。 

不過有網民就表示「偽素顏 有咩好睇」、「其實紋咗內眼線. 植咗睫毛. 霧埋眉. 所以落左妝都靚既原因.試下無整呢d...... 再落妝」、「再喺電話落埋filter,假素顏大功告成」,亦有人為陳詩欣護航:「其實佢本身靚女,紋唔紋都改變唔到佢係靚女天生麗質。而家九成人都紋,唔通個個都靚女咩」。

陳詩欣在2010年加入模特兒公司,2017年加盟TVB,曾出演《開心速遞》,目前主要負責綜藝節目包括《3日2夜》及《學是學非》,是新任的「是非精」主持。

鞏姿希早前在網上分享卸妝片段,卸妝後與陳詩欣一樣分別不大,不過美顏fliter就似乎重手咗。

鞏姿希在2018年參選香港小姐,雖然落選但仍獲TVB羅致旗下,目前主要負責娛樂新聞台的主播工作。

來源:IG@陳詩欣鞏姿希

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓