【開心速遞】傳不滿無綫娛樂新聞台頻頻派員採訪 呂慧儀發火嚇窒女主播 IG大呻

文: Ling Kwok
2020.04.14

新冠肺炎疫情嚴重,就算不少劇集要停工,但TVB的處境劇《愛回家之開心速遞》依然繼續開工拍攝,而無綫娛樂新聞台頻頻派主持到廠採訪,希望有自家藝人的獨家探班,此舉似乎引起呂慧儀不滿。

據知有消息傳出,因為無綫娛樂新聞台的探班過於頻密,令演員之一的呂慧儀大感不滿,日前女主播周佩婷上前訪問時第一句就問:「你今日有咩講?」 

呂慧儀聽罷後忍不住大動肝火,反問對方:「你知唔知我哋係拍緊嘢呀?」當下嚇窒對方。事後呂慧儀否認發脾氣,認為公司同事採訪是互惠互利的事,一向都有配合做訪問,當時都有和周佩婷有傾有講,其後因為對方要返辦公室才離去。而同劇的周嘉洛、吳偉豪等都否認傳聞,更大讚呂慧儀一向好人,從未見過她發脾氣。

其後呂慧儀在IG上載照片,表面上講今晚劇情的內容,不過hashtag似有端倪,特別是「#無事生事總有時 #事實是 #做好自己就可以 」。 

圖: ig@呂慧儀、周佩婷

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓