呂慧儀被爆料耍大牌 與緋聞男友借VIP房密會 張景淳出手護花打400字反擊

文: Ling Kwok
2020.04.15

呂慧儀最近是非纏身,先有被指因不滿TVB娛樂新聞台經常探班,發火嚇親女主播後,又有消息指有幕後爆料,指呂慧儀拍劇期間耍大牌,力數她「扮阿姐三宗罪」,而緋聞男友張景淳不忍女方被攻擊,也出手在IG打千字文反擊,暗諷有人無中生有。

繼被指態度欠佳喝走前來採訪的女主播後,呂慧儀再被幕後工作人員爆料,力斥她另外兩宗罪,指她經常擺「阿姐」款鬧特約演員,就連群姐、池美麗和食屎陳師奶都有試過被鬧,令她們大感委屈。

除此之外,幕後人員更斥最大罪名是指她公器私用,與緋聞男友張景淳借用VIP化妝間密會三小時,當正自己係阿姐。

受牽連的張景淳得知消息後,就立即在IG寫超過400字長文維護呂慧儀,每點都逐一反駁。內文如下:

我覺得有必要講清楚,因為實情是工作反而被亂說係好委屈的。前幾天幫忙為蟹(呂慧儀)完成錄製網上廣告片。在根本沒有多餘時間剩的全廠full schedule工作天裡,蟹趁中午lunch break把握時間,借用了化妝間裡面;備有獨立洗手盤(和設有24hr監控鏡頭的)的vip化妝房間作拍攝用途,拍攝洗手示範片段。分開了兩天拍攝(第二次因要補拍追加內容)。兩次每次分別借用大概10分鐘左右,拍攝了合共20多30個take的家居洗手示範廣告片,務求拍出一條最好效果的成品交貨。(自己看圖)

(不負責的知情者,你對眼咩事呢?生理時鐘定隻錶有問題?定以為個間係精神時光屋裡面十分鐘=外面三個鐘?好喜歡造謠?不如唔好咁啦)

另外,成個團隊都知道,蟹係一位人前人後都表裡如一,為人率直大情大性的藝人。平時十分照顧團隊,對業餘特約表現顯得很迷茫的時候或持續達不到所需要求時,都會盡量幫助,提點和示範。

無論係互相幫忙拍片,定演員間互相提點幫助大家做好啲,大家一直都係貫徹緊一個團隊/一家人嘅精神。盡力喺有限時間有效率完成工作。所以作品先至日日速遞到俾大家。

我覺得今次有點不公平

明白的,最近無新聞。

就這樣吧。

張景淳對呂慧儀深表同情,他說:「如果一個女人日日努力工作,日拍夜拍,接Job賺錢養家湊仔,Lunch都唔食,實在唔應該畀你位閒來無事嘅幕後知情者嚟它作講閒話,好人都畀你激死。」更上載多張圖片,力證兩日來為呂慧儀拍片的證據,拍片鋪滿幾版相簿。呂慧儀見到好友護航,馬上留言表示無奈:「我看到的是報業間的競爭,對家寫完,梗係要寫返多啲,寫返爆啲。 」

圖: IG@張景淳

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓