古巨基首度公開全家福Kuson超萌 甜蜜賀母親節:感謝太太的一切

文: Ling Kwok
2020.05.11

古巨基的太太Lorraine在今年1月低調在美國產子古駿廷(Kuson),直到3月才正式公布喜事,十分低調。不過昨天是一年一度的母親節,古巨基如今不再低調,首次公開一家三口的全家福,看起來十分幸福呢!

古巨基在晚上於個人社交平台首次公開一家三口合照,因為老婆Lorraine今年首次以媽咪身份慶祝,他在IG寫道:「成為了父親,更知道母親的偉大。今年是太太初為人母的第一個母親節,感謝太太的一切,願天下的兒女們都孝順父母。祝各位媽媽母親節快樂!身體健康!#我個仔心諗爸爸你下次錫我可唔可以剃鬚先呀 #有冇人同我一樣見到Kuson塊肥臉仔就忍唔住想輕輕搣下佢呢 #真係每日都要搣下㗎!」

相中見到Kuson對鏡頭十分敏感,而且面露著笑容,有著爸爸古巨基的影子,十分可愛!

圖:IG@古巨基

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓