馮盈盈IG曬媽媽後生青春照驚艷網民 吳若希大讚:我覺得你媽咪靚過你

2020.05.13

港姐馮盈盈日前趁著母親節這個機會,在IG分享了媽媽年輕時拍攝的照片,同時上載了一張自己與母親姿勢相似的照片,表示「Like mother Like daughter」,又大讚母親美麗:「我覺得我媽媽真係幾靚」並笑言「曲線讚自己」。

馮盈盈分享了媽媽的後生靚相,並表示「Like mother Like daughter The nicest compliment there is Thank you for always giving me the best Happy Mother’s Day, mum」。

不少網友都大讚其母親靚女,又指她有明星相:「媽有d似陳淑蘭」、「第一眼真系堅似陳淑蘭」、「反而覺得似梁詠琪」。有不少人指馮盈盈與母親似樣,亦有網友認為馮母比馮盈盈更美,而同為藝人的吳若希更忍不住留言指「死啦~ 我覺得你媽咪靚過你」。

來源:IG@馮盈盈

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓