【飛虎之雷霆極戰】與張曦雯有連場親熱戲 黃宗澤自爆拍吻戲硬食Kelly鼻涕

2020.06.03

劇集《飛虎之雷霆極戰》有不少感情線,其中一對是黃宗澤與張曦雯,兩人更被封為「長腿CP」,站在一起相當賞心悅目。之前黃宗澤與張曦雯接受TVB節目《東張西望》的訪問,大談拍攝期間的趣事,黃宗澤更自爆自己在拍攝親熱戲時食掉了張曦雯的鼻涕。

黃宗澤與張曦雯在劇中飾演一對情侶,當中不乏親密對手戲。談及最難忘的戲份,黃宗澤在接受訪問時就表示有一場吻戲最印象深刻,事關他在拍攝該場親熱戲中食到了張曦雯的鼻涕。

他透露那場吻戲是在車裡面拍攝,而張曦雯當時喊到「飛哩啡呢」:「我就唔知,佢又冇事先通知我,跟住我就錫落去,點解越錫就越鹹嘅呢?」。

Bosco當時硬食鼻涕完成拍攝,張曦雯就對此感到抱歉,在導演嗌CUT後即刻道歉。

之後Bosco就預告劇中還有不少親熱戲,又笑言尺度頗大:「鼻涕都吃埋,仲有尺度?」。


來源:TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓