【中佬唔易做】麥包靠前TVB綠葉搭路搵新工 張松枝真名求職被當玩電話遭cut線

文: 王庭芝
2020.06.05

由TVB過檔ViuTV的資深男演員古明華、張松枝、麥長青(麥包)、敖嘉年及艾威,連同金像男配角袁富華近日參與ViuTV真人騷《中佬唔易做》,6位中佬在娛樂圈經歷起起跌跌,今次各人挑戰投身另一個行業,包括茶餐廳雜工、油站服務員、司機及外賣員等,體驗箇中的辛酸,寄寓面對人生低潮,亦可自強渡過難關。

節目一開始就見到6位中佬聚首一堂,原來他們都受新冠肺炎疫情影響,近半年經常無工開,所以決定跳出原本的行業,嘗試搵其他工作,活了大半世人,做演員都做了許多年,忽然轉行搵新工實在考起這班人生閱歷豐富的中佬,節目首兩集由麥長青和張松枝打頭陣,看他們有趣的搵工過程外,亦大談人生經歷、價值觀。

麥包入行二、三十年,坦言未試過見工,但勝在朋友多,今次搵新工都要搵朋友幫幫手,經另一位王牌綠葉演員游飈介紹下,麥包嘗試到物流速遞公司嘗試轉職做速遞員,搵工方面算無難度,另一邊廂的張松枝就焦咁順利,打首通電話應徵時,向對方報上名來後就直接被cut線。

到正式見工又是另一難關,張松枝在工作人員幫助下獲得一個面試機會,欠缺工作經驗的他膽粗粗去到面試場地見工,被問到沒有相關經驗下,為甚麼要請他?能言善辯的張松枝對答信心十足,雖然總算通過面試,但經理認為他態度囂張,有待改善,安排他開工前上課先學習銷售技巧,與一眾年輕同事一起參與培訓課程,放下書包多年的松枝積極面對他的電腦教學初體驗,過程似乎有些難度。

至於麥包開工前都要接受培訓,闊別校園多年的他竟然在老師面前瞌眼瞓。完成新手課程後,麥包開展了步兵工作。不過萬事起頭難,幾經掙扎他才接到首張代購單,卻就遇上客人用英文下單,不懂英語的他唯有上網翻譯,幸好得到好心人幫忙翻譯。他在等待外賣時,又獲餐廳阿姐送上愛心凍飲,可謂人間有情。麥包接受訪問時稱: 「以前覺得錢唔重要,但而家小朋友讀大學,學費和生活費都是負擔,作為父母死都死俾佢,等佢哋可以讀好書,有一技之長傍身。」

另一邊廂,松枝則分享他的入行經過:「當年喺爸爸打工的酒樓食飯,遇到有人拍廣告,對方邀請我casting,咁就入行開始做model。」,當年松枝參與拍攝MV超過一千部, 被封為MV王子,松枝更即場搞笑示範拍MV的技巧及表情。松枝打電話求職,遭到cut線及拒絕,幸好在工作人員幫助下獲得一個面試機會,欠缺工作經驗的他膽粗粗去到面試場地見工。能言善辯的松枝成功地通過面試,但經理認為他態度囂張,有待改善,安排他開工前上課先學習銷售技巧,與一眾年輕同事一起參與培訓課程,放下書包多年的松枝積極面對他的電腦教學初體驗,過程似乎有些難度。

 

想知道其他幾位中佬搵工路上又遇到甚麼難題,以及透過這次經歷對人生有甚麼新領會,就要留意ViuTV逢星期一至五晚上1030分播放的《中佬唔易做》。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓