健康生活DIY 自製果皮環保酵素

文: Mo Mo
2020.06.09

家中常用化學消毒及清潔劑,除了對環境造成禍害,更可能造成化學品殘留,刺激皮膚,導致過敏甚至濕疹等健康問題。要家居清潔,不如使用環保酵素取代清潔劑,既沒有化學成分,又不影響我們的身體及皮膚健康。更重要的是,環保酵素利用廚餘發酵而成,減少堆填區壓力又能節省金錢,避免污染環境。

工具及材料:

黑糖

果皮

有蓋玻璃容器

篩網

步驟:

1.      將1,000ml清水與100克黑糖放入有蓋玻璃容器内。

2.      將300克果皮切成小片,加入有蓋玻璃容器並拌勻。

3.      放於陰涼地方,每天將樽蓋打開一秒再扭緊,以作釋氣。

4.      三個月後將酵素倒出,用篩網過濾果皮後即可使用。

温馨提示:

- 酵素有清潔作用,可按比例以5倍水稀釋使用。

- 打開瓶蓋時如聞到臭味,即製作失敗。可加入100克黑糖再等3個月發酵。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓