慳妹衛詩雅17年首次置業險撻訂血本無歸!自爆計漏數畀完首期存款戶口歸零

2020.06.09

英皇藝人衛詩雅Michelle是圈中出名的貼地慳妹,入行多年一直有儲錢投資,可謂理財有道。2017年,衛詩雅成功置業,以780萬購入啟德龍譽高層單位,一嚐做業主的滋味。最近她接受訪問,自爆當時買樓買到戶口歸零,面臨撻訂危機。

衛詩雅入行逾10年,曾經歷過星途浮沉的日子,試過幾個月零收入。之後她磨練演技,憑實力獲得肯定,工作機會接踵而來,收入隨之增加。

慳妹性格的衛詩雅理財有道,既開源又節流,自入行以來儲了不少錢,在2017年成功置業。她以780萬購入啟德龍譽高層一個約340呎的單位,先付兩成首期156萬。

最近她接受訪問,自爆當時計漏了律師費用和款項,付完首期後銀行存款戶口歸零。她直言當時見到戶口一鋪清袋即刻腳軟,叫經理人快點幫她安排工作。衛詩雅又透露差點要撻訂,為了避免血本無歸,唯有繼續捱下去。

當時Michelle努力開工,日以繼夜同時拍幾套戲,即使生病都頂硬上,終於在限期內完成買樓的交易,成功躋身業主行列,可謂苦盡甘來。

圖及來源:IG@衛詩雅HKET

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓