【Instagram】匿名偷睇IG限時動態/貼文簡單教學!3大網站偷看+下載不留紀錄

2020.07.09

近年不少Instagram用戶都習慣用限時動態紀錄生活,但只要睇過只要看過對方的IG Story都會留下紀錄,想偷睇特定對象的限時動態時就顯得特別麻煩!今次就推介3個網站,可以匿名偷睇IG限時動態、IG貼文及IG精選限時動態內容,由於不用IG 帳號登入的關係,所以不會留下紀錄被發現!

有用過Instagram限時動態的話,都知道發佈限時動態的用戶,可以於左下角看到24 小時內已觀看的用戶。其實現時有不少網站都可以觀看和下載用戶的限時動態、貼文及精選限時動態內容,以下就為大家介紹3個網站:

網站1:igstorie

網上不少人都推介的網站「igstorie」,只要輸入想看的Instagram帳號名稱即可看到限時動態、貼文及精選限時動態內容。按圖看使用方法:


網站2:storieswatcher

這網站主打觀看及下載限時動態,用法一樣簡單,輸入Instagram用戶名稱後搜尋即可,按圖看詳細教學:

網站:>>按此<<

 

網站3:Insta-stories

網站可以看到限時動態及精選限時動態內容外,更可以查看用戶帖文,用途較以上兩個網站廣泛,按圖看詳細教學:

下次用匿名偷睇IG限時動態就不怕留低紀錄,但要留意以上方法都只能看到公開Instagram帳號內容。

圖片:unsplash

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓