李旻芳不辭勞苦揹14歲巨型愛犬行樓梯 東張女神見寵物行動不便願延遲造人大計

文: Ling Kwok
2020.07.16

經常聽到養寵物不是貪得意過癮的事,而是一輩子的事,就算心愛寵物老去都要肩負愛的責任。就好似《東張西望》女神李旻芳(Lucy),她剛結婚不久,正當大家以為她積極造人時,原來她也有重任要堅負。

《東張西望》主持李旻芳家中養有兩隻年老的金毛尋回犬BB與MuiMui,李旻芳去年結婚時曾表示,與丈夫黃耀英決定會為了兩隻愛犬延遲生育大計。

早前Lucy在IG上載了幾張與愛犬互動照片,其中一張照片見到李旻芳一人揹起身形巨大且行動不便的愛犬行樓梯返娘家,她更感觸地說:

「我家狗狗今年14歲喇!雖然行動開始不便,腳仔有時會唔夠力,只係上落樓梯有時要我幫下手,但係都好慶幸年紀咁大仲行得走得!仲係好為食好好胃口!而家愈老愈痴人!哈哈!無論你喺邊都要捐窿捐罅直至身體可以掂住人先安心!好鬼可愛!只要我仲行得走得!我會一直帶住你哋同我一齊行!你哋要加油啊」網民大讚李旻芳有責任感,又指Lucy早前結婚時,因兩隻狗狗年紀大,所以沒有出席,但仍用心製作兩隻狗狗的相框作影相道具,又與愛犬一起影結婚相,實在令人感到窩心!

圖: IG@李旻芳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓