MUJI無印良品10大懶人料理即食包人氣排名 多款即食咖喱/拌飯/即沖湯上榜!

文: LorLor Lee
2020.10.20

無印良品MUJI除了售賣生活用品,同時有推出一系列急凍食品、零食、飲料、甜品等各式各樣食品,而其中的懶人料理即食包亦深受港人喜愛,只需加熱就可享用,方便炮製不同風味料理。日本人氣網購平台LOHACO公佈了最新無印良品商品銷量排行榜,多款懶人料理即食包如各式咖喱均有上榜,而且香港都買到,即刻睇睇有咩人氣推介啦!

無印良品MUJI所推出的食品系列一向受大眾歡迎,當中的懶人料理即食包,方便易整,讓人輕鬆快速就能炮製到各款美味料理。日本人氣網購平台LOHACO公佈了最新MUJI無印良品商品銷量排行榜,當中榜上的人氣料理即食包香港都能買到,即刻睇睇邊款最受歡迎啦!

 

無印良品人氣即食料理包括有咖喱、即沖湯等,更有泰式風味咖喱上榜!

Click圖睇睇第6至10位:

頭5位上榜的都是不同特色口味的咖喱,大家可以參考一下,入定貨回家試下啦!
Click圖睇睇第1至5位: 

資料來源:LOHACOMUJI 無印良品

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓