林作炫富大曬4萬Brioni名牌西裝 被批不懂穿西裝後反駁:打破規矩

2020.07.23

曾與10A港姐麥明詩拍拖的林作,近期轉戰保險行業,更經常在社交平台分享自己業績。雖然事業有聲有色,但林作不時因為出位言論而惹來負評,例如日前他在網上大曬價值4萬5的Brioni名牌西裝。

林作日前在社交平台分享自己去Brioni購入價值45的名牌西裝,順便宣傳保險行業:「冇行業俾保險更好搵。Ibankers、大律師、醫生,喺我年紀都唔會捨得買 BrioniTom Ford. 我已經有5套。」此舉就被網民批評是炫富,林作就回應表示「最討厭謙虛。冇料咪謙虛囉!」。

不過林作後來又表示「一切不過是宣傳」:「但係原來大部份人都睇唔出我嘅用意。其實,一切不過是宣傳。其實,我最後冇買到 Brioni.Why so serious?只因香港人已經喪失了開玩笑的能力了。」,網友就反駁指他明明有公開買西裝的單據,認為他「畀人寸就扮係宣傳」。

而西裝事件尚未告一段落,林作轉載了一篇關於他穿西裝不合格的文章,並反駁指「Know the rules then you can break the rules」。對此,有網友感到無言:「公又係佢 字又係佢」。

圖及來源:FB@林作、IG@林作 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓