莊思敏開直播月賺五位數呻講嘢好攰 網民批唔識感恩:未體會過打工嘅辛苦

文: Ling Kwok
2020.07.24

因疫情影響,有不少藝人選擇直播與觀眾見面,TVB藝員莊思敏就是其中一人,不過她最近在直播當中,自爆「開live冇想像中咁舒服」、「講嘢好攰」等說話,引來了網民的熱烈討論。

莊思敏在近期的直播當中,大爆自己開直播可以月賺五位數,她說:「我喺big big channel開,勤力嗰時一個月都有5位數,一個星期開3至4次已經叫勤力,一個月開到15次至20次叫好勤力。」 

雖然收入都叫唔錯,但她認為這些錢唔易搵,因為每次開直播都要搵話題講,直言這樣好累:「開live冇想像咁舒服」,又指有些粉絲互動不多,就要積極搵話題,「本身你唔係一個健談嘅人就會好辛苦,又唔可以hea做,呢件事都攰。」自言覺得捱更抵夜拍劇更有成功感,起碼可以靠角色爆紅,但開直播只能夠視乎粉絲慷慨的程度。 

此外,她又覺得「香港人人把口尖酸刻薄」,曾因為遭遇惡意攻擊,試過唔想開直播,她說:「有啲黑粉會話『點呀,依家冇嘢撈呀?變成一個網上乞兒,要上網乞禮物。』」她表示雖然說話難聽,但她都會扮睇唔到,自覺心理質素不錯。有網友覺得莊思敏夠敢言,有嗰句講嗰句,不過亦有網友就覺得佢唔識感恩,唔知道打工辛苦。

圖: ig@莊思敏

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓