馮盈盈與前度置業由上車盤變買2000萬豪宅 用失敗經驗教情侶買樓要注意的事

文: Ling Kwok
2020.07.28

早前TVB新節目《我要做業主》請來了2016年港姐冠軍馮盈盈分享置業心得,重提於2018年同前醫生男友鍾文浩以2000萬賺入何文田565呎兩房海景單位連天台單位,並以過來人身分向情侶分享置業的問題。

馮盈盈講到當年觸發她置業的念頭,她說:「工作幾年儲咗啲錢,覺得喺香港必須置業。」於是就開始計劃,最初馮盈盈透露與前男友本來打算買800萬沙田上車盤,因為家人住在沙田,相對比較方便,不過後來有朋友說服她,所以她由首選沙田區轉購入何文田新盤單位。

當時馮盈盈沒有告知父母已經付了錢,而單位只歸前男友名下,可惜兩人最後還是分手收場,馮盈盈事後問過父母,笑言他們一早知她會出事,當今次經驗交學費。

馮盈盈以過來人身分分享心得,她坦言當初忽略樓換樓的投資方式:「我一嚟就想買Dream House,感覺好似一步登天,但忽略咗其實可以樓換樓。」她亦不建議情侶分前就與另一半置業:「未結婚,未有名份之前要合資做投資嘅話,事前一定要將啲嘢講得好清楚,數還數要分明。因為之後喺文件上同賬面上要處理,比較複雜同麻煩。

馮盈盈根據上次失敗經驗,講到買樓切忌大貪,同時要求樓齡細、地點方便又要面積大,3個條件裡面最多只能揀2個,佢話:「先買一人可以負擔起嘅物業,再慢慢轉上去,就會少好多拗撬。」馮盈盈經一事長一智:「我冇因為之前經驗嚇怕咗,我對樓市仍充滿信心。嚟緊我會買啲貼地啲,大眾比較鍾意嘅,實際啲。」

圖:我要做業主、IG@馮盈盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓