東張女神李旻芳生日 老公大曬絕密素顏照毀老婆形象 網民:準備返屋企跪玻璃!

文: Ling Kwok
2020.07.31

《東張西望》女神李旻芳(Lucy)33歲生日,早前她先在個人社交平台上分享生日感想,講到人生有很多事情都預料不到,所以她一直以來的座右銘都是「Don't worry, be happy!」充滿正能量。

李旻芳又講到做了33年人,她領悟到的道理:「要保持純正善良嘅心,對人要真誠有禮貌,要樂於助人唔好怕服務別人,做任何事都要盡力而為,唔好嘥別人時間,唔好嘥自己時間。不為慾望而活;不為名利而活;不為金錢而活;不要計較。要活在當下唔好令自己後悔,慢慢你就會知足常樂,我嘅生日願望只係希望可以快快樂樂。」夠晒真心。

李旻芳不辭勞苦揹14歲巨型愛犬行樓梯 東張女神見寵物行動不便願延遲造人大計

不過她的老公黃耀英就反其道而行,上載了老婆素顏打呵欠的照片並說:「生日快樂,我的零死角女神!Happy Birthday to my photogenic wife!(舊相所以冇口罩)」認真搞笑!有網民就講笑話黃耀英返屋企準備要跪玻璃,表示這是「花式自殺系列」,不過網民除了覺得黃耀英有膽識之外,其實也是對老婆有滿滿的愛意! 


圖:李旻芳、黃耀英ig

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓