【開心速遞】池子孝終於狠飛拜金港女Venus 網民拍手齊讚:佐治先係最佳女友

2020.08.03

TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》有不少CP組合,不過就並非對對都有好發展。繼早前Rebbeca同鐵面陳分手後,又有一對情侶分手收場,就是Venus(鄺潔楹飾)與池子孝(阮政峰飾)。不過,這對情侶的分手卻令不少網民拍手讚好。

早前劇集講到池富(王俊棠飾)見到Venus(鄺潔楹)手執一個價值二十萬的名貴手袋,心中不解為何Venus如此富有。後來池富發現原來Venus正在與一個闊少約會,可惜苦無證據說服池子孝(阮政峰飾)去同Venus分手。 

於是池富就找佐治(張明偉飾)幫手,叫他製造假證據去說服池子孝。雖然假證據理所當然地被Venus拆穿,但池子孝卻堅定地要與Venus分手。

雖然照片是假的,但阿孝明白這是佐治及父親的一片苦心,亦終於看清Venus一次又一次欺騙自己:「你叫我給你機會,為什麼你要再騙我」。他坦言自己撐得很辛苦,每次都擔心其他有錢仔會否乘虛而入,於是決定分手。

不少網民對於兩人分手都齊齊拍手讚好,更表示不希望二人復合,認為Venus「一次不忠百次不容」,亦覺得池子孝之前一直是自欺欺人:「第一次會可憐佢,都咁多次,都係自己搵D綠帽返黎笠」。

有支持池子孝與George「孝國CP」的網友就笑言:「孝國又可以攞正牌係返埋一齊」、「George先係最佳女朋友」。


來源:《愛·回家之開心速遞》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!