【殺手】何遠東演大奸角Dino觀眾嫌太浮誇 開心速遞演員出場造型被讚更似Boss

2020.08.05

TVB劇集《殺手》即將大結局,劇情去到尾聲,不少反派陸續登場,例如剛剛坐上Overbeck主理人之位的Dino(何遠東飾)。不過,何遠東的演繹卻被不少觀眾嫌太過浮誇,直言「令人睇到好尷尬」。

劇情講到Dino控制了Overbeck的運作,更想透過電腦化管理讓經理人交出手上的殺手資料,由他中央分配任務給殺手。不過一眾經理人並不買帳,查理(鄭子誠飾)更直言「唔啱規矩」。

之後Dino去查理的店內打算偷走蘇菲亞陀錶,想將名單資料據為己有,不過失敗。死心不息的他向查理老婆(孫慧雪飾)埋手,更帶Yumi去其手下AmoebaStudio,藉此要脅查理交出SD卡。

不過,何遠東演繹的Dino卻被不少網民批評太過浮誇,直言「睇到好尷尬好辛苦」:「原本鍾意睇肥仔,但這劇演得太誇,頂唔順,唔想見到佢」、「做戲好浮誇,七情上面,就黎做到啲鼻同嘴跌曬落黎,睇到我好辛苦」、「呢個肥仔Dino真係麻麻 ,以前明明演技仲好d」。

與此同時,Zero(陳豪飾)趕去工廈救出好友妻子,更迅速KO對手Amoeba。雖然Amoeba出場時間不長,但一身與Boy George有幾分相似的造型打扮卻非常搶鏡,引起不少觀眾關注

儘管Amoeba濃妝豔抹,亦有眼利的網民認出其實他就是《開心速遞》的「池子孝」阮政峰。有網民認為何遠東演繹的角色欠缺邪氣,覺得阮政峰在造型或散發的感覺更似Boss:「池子孝個造型仲似boss 過佢(Dino)」


來源:《殺手》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓