吳彥祖棄中港市場掘金機會 寧願留美做小角色 親解背後原因:為咗下一代

文: Ling Kwok
2020.08.11

相信大家對吳彥祖(Daniel)不會感到陌生,他曾是香港數一數二的男神之一。近年他在美國發展,曾拍過多套荷里活電影,如《魔獸:崛起》、《氣象戰》以及《古墓奇兵》。他早前少有地公開透露自己留在美國發展的主要原因。

吳彥祖雖然在美國發展,但香港觀眾依然很留意他的近況。最近他就獲前Swing成員Jerald的邀請,隔空在YouTube節目《本週Jer住你》接受訪問。

節目中吳彥祖提到有不少人問他為何不留在中港發展:「好多人話,點解你要去美國去捱,你有香港大陸嘅巿場,你唔使捱,任你揀,搵好多錢呀,乜乜物物。」他自言留美發展是為了下一代,Daniel解釋:「因為我長大呢冇乜唐人喺大銀幕上面,but for many years 30 years...now we see!」吳彥祖是帶有使命感在美國發展,希望美國、歐洲或全世界長大的亞洲小朋友,可以知道自己可以成為明星同演員!

不過吳彥祖坦言自己沒想過做明星:「點解我以前冇諗過做一個明星,係因為我喺美國長大,做明星唔係一個選擇,因為我冇見過呢樣嘢,我哋見到嘅只係一啲壞人嘅角色類型,所以我係冇諗過係可以去荷里活做演員。所以而家我見到道門開咗少少,我希望可以推開並再穿過,不過係好困難。」而吳彥祖留在美國發展,參與過不少荷里活電影演出,但他非常謙虛,只稱自己是個小演員。

圖:吳彥祖ig

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓