3歲女兒被網民批評咁大個未戒奶嘴 張繼聰護女心切:無謂對小朋友太harsh

文: Ling Kwok
2020.08.12

張繼聰與謝安琪一直被譽為娛樂圈中數一數二的模範夫妻,他們育有13歲兒子張瞻(James)和3歲女兒張靖(Karina),經常都在兩公婆的社交平台出現,令人感覺一家四口好幸福。不過近日張繼聰因為分享女兒一張近照,引起了網民的爭議。

出名愛女如命的張繼聰近日於IG發文,講到:「今朝,你話約咗人去公園,唔得閒陪我睇PJ Masks」,照片是女兒的側面照,見到Kakaball當時她咬著奶嘴。

而網民的重點也在kakaball的奶嘴上,更直言「咁大個人仲咬奶嘴」、「仲食奶嘴會哨牙㗎」,又指「一世都冇安全感, 豈不是要帶埋奶嘴返工」,似是批評張繼聰的育兒方法。

不過張繼聰沒有因此動怒,反而護女心切,更平心靜氣地回應網民:「大人有啲嘢一世都戒唔到,無謂對啲小朋友太harsh。」直言育兒是一輩子的學問,從來都是邊學邊做,沒有一定的答案及框架。

圖:IG@張繼聰

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!