歌手小肥接受陳志雲訪問公開性取向 淚崩坦承出櫃:係時候要行呢一步

文: Ling Kwok
2020.08.13

44歲歌手小肥(徐智勇)憑著一曲《寵物》而唱到街知巷聞,可惜往後在樂壇裡浮浮沉沉,在他入行多年的歌唱生涯裡,原來發生了不為人知的故事,而最令他想踏出第一步,就是公開他的性取向。

44歲的男歌手小肥日前接受陳志雲Youtube頻道節目《Stephen.傾》訪問,在節目當中突然宣布出櫃,他坦言因為恐懼,所以一直都不敢承認同性戀者身份。

陳志雲訪問小肥:「有件事你同我好似,記者成日問我係咪鍾意男人?有好多人都問過你,你通常點耍開佢哋?」小肥聽後有點緊張:「其實一路都驚,心入面有負擔...…我其實到28歲先確定某啲嘢,28年,我都一直否定緊自己某啲嘢,習慣咗。同埋一個恐懼自己都驚咗,如果承認咗某啲嘢會點呢?」而小肥提到2017年製作專輯《睡前服》時,音樂監製康家俊都有問,如果有一日記者再問到自己的性取向時,小肥開始哽咽:「我想坦白,但係好難衝破,唔知點解。」 

陳志雲問他是否承認自己的性取向,小肥自然點頭說是,不過他似乎被自己的舉動嚇親,慌張表示自己未準備好去面對,但就將第一步交給了陳志雲,說:「係時候要行呢一步!」。

小肥出櫃後,在facebook表示自己驚魂未定,還是很緊張,但對自己誠實面對自己,他很自豪。而他的發文得到不少圈中好友支持。

圖:IG@小肥

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!