黎瑞恩「生蛇」生上眼部至眉心最怕毀容 慨嘆「我成個人最靚就係對眼」

2020.08.17

人稱「小恩子」的藝人黎瑞恩,在90年代以歌手身分出道,擁有不少代表作,包括《一人有一個夢想》。最近她撰文透露自己患病,「生蛇」生上眼,而且病情反覆,令她十分擔心會因此毀容。

黎瑞恩透露自己最近「發現隻眼好唔舒服腫咗,初時以為自己生眼瘡,點知睇完醫生話我隻眼生蛇」,她慨嘆「唉!我成個人最靚就係對眼……條蛇搞咗我差唔多已經一個月喇」。 

在病情加劇的情況下,她更要向舞台劇劇團請假:「喺屋企大概休息咗3個禮拜,病情反反覆覆,依家好似已漸入佳境,但係就非常痕癢,希望盡快好番,等到差唔多好番晒,就可以同大家見面,暫時仲要繼續忍一忍」。而她接受傳媒訪問時就透露眼部不痛亦不痕癢,但就最怕留疤毀容,幸好現時已慢慢恢復。

圖及來源:FB@黎瑞恩

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓