【我要做業主】父母棄首期供海外讀書 黃建東人工難追樓價 望努力工作置業報恩

文: Ling Kwok
2020.08.17

TVB節目《我要做業主》除了請來藝人大講置業心得,同時亦會邀請藝人大講他們的「上車夢」,就好似黃建東他現時與父母和弟弟同住在一個兩房的單位,不過因為一件事而錯失了換樓機會。

於20年前,其實黃建東爸爸本來已有一筆首期,打算換一個三房兩廳的房子,好讓兩位兒子有更大的空間生活,可是當年黃建東希望能到外國升學,而他得知父親有這筆錢::「我屋企唔大,同細佬瞓上下格床,中七嘅時候我屋企人開始睇樓,但因為我一直都好想去外國讀書,去讀戲劇。又聽到屋企好似有啲積蓄,就好大膽同阿爸講我好想去外國讀書,佢聽完就沉一沉,但最後就同我講話支持我。」於是爸爸把首期儲蓄,變成供黃建東到美國讀大學的學費及生活費,最後,黃建東去了美國留學4年,再工作了2年,前後至少用了一百萬。

20年前家人為了自己而放棄買樓機會,所以黃建東現時一直努力工作,絕不推Job,希望終有日夠錢置業,還父母一個三房兩廳單位。可是,無奈暫時感到人工難以追到樓價,同時因誤信朋友,每次想入市時被動搖,導致錯失最佳時機,「我係好想買返個3房單位畀返阿爸阿媽,因為我呢個不孝子攞咗呢個嚿錢去讀書,喺我心目中係一個結,希望我以後可以買個舒適嘅家畀佢哋。」

節目播出後,黃建東表示收到很多鼓勵,並在IG發文:「啱啱收到大家好多鼓勵同打氣嘅訊息,thank you so much!Yes, this is me and my family。雖然屋企係蝸居,但呢個家其實係好sweet好warm大家都好close。呢個要好多謝我阿爸阿媽一路好悉心經營呢個家,love u dad & mom!!! 」直言希望早日送一個舒適的家給屋企人,會繼續努力工作。

圖:《我要做業主》、IG@黃建東

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓