蓋世寶試過9個月冇工開零收入 山窮水盡要賣車停用wifi:有諗過cut埋份保險

文: Ling Kwok
2020.08.19

蓋世寶去年離開工作了23年的TVB,回復了自由身。日前她接受電台訪問,講到當年得知自己被調入兒童組,是因為譚玉瑛的爆騷情況嚴重,所以調蓋世寶入兒童組緩和一下,不過其實蓋世寶對這份工其實興趣不大。

後來TVB於2015年改革兒童組,蓋世寶被調離兒童組後,試過長達9個月無工開。長時間沒有收入的關係,蓋世寶要節衣縮食,甚至曾考慮過cut保險,後來再決定賣車。

她說:「因為車唔係必須品,所以賣咗,手機都係無限上網,所以Cut咗Wi-Fi,我本身都好少睇電視,所以屋企都冇電視。保單都想CUT但我又一把年紀,所以暫時都仲喺度。」

蓋世寶直言不太會為事業攀附關係:「原來喺呢間公司好普遍,因為我唔去生日會、船P。我本身唔係好鍾意參與呢啲活動,感覺太有目的,唔識啲人做乜要去?加上聽聞會有本數簿,只要出席過一次呢類型嘅活動就會被點名,我唔鍾意有手尾跟。」

至於自己是兒童節目《閃電傳真機》、《至Net小人類》及《放學ICU》的元老主持,蓋世寶直言:「當時有人叫我去casting兒童節目主持,所以我就去,但其實我係完全無興趣。」

圖:蓋世寶fb

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓