楊明醉駕風波後潛水半個月終蒲頭 IG曬行山相寫心靈雞湯鼓勵自己走下去

2020.08.24

TVB藝人楊明在8月初涉嫌醉駕被捕,在接受完《東張西望》訪問後就甚少露面。雖然有報道指他被飛出新劇,但監製大派定心丸力撐不會易角。新劇開拍在即,楊明在醉駕事件半個月後亦終於在IG上水,更以心靈雞湯鼓勵自己。

楊明日前在IG分享了一張行山相,並表示:「前路雖難行,但至少也是一條路!可以選擇停下來,但我選擇努力地慢慢走過去!我會加油!多謝大家!」。

女友莊思明同樣上載了同一個位置的照片,相信二人行山拍拖放狗。而莊思明亦以英文留言力撐男友:「Two are better than one, for if they fall, one will lift up the other」。

來源:IG@楊明、莊思明 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓