【我要做業主】80後港女入手荃灣盤3年升值200萬 再買多層分租13個單位月賺7萬

文: Ling Kwok
2020.08.24

TVB節目《我要做業主》會講到一些素人如何置業,再用物業來賺取被動收入的故事及策略。最近一集請來了80後港女Kathy ,她是一名測量師,除了正職還有收租增加收入,目標可以在40歲時退休。

30多歲的Kathy自言靠自己置業,2016年於荃灣以360萬買入一單位,當時首期36萬,其物業3年後仍升值了200萬。

於是她再用200萬購入尖沙咀一個千呎舊樓,分成13間分租單位,每月的總租金收入高達$68000。她說:「賺咗200萬之後就再買個差唔多嘅單位租出去,再投資分租生意。因為分租回報好啲,亦都睇到香港人返工個路程好長或者工作好長,都好想喺市區搵返個細細哋,舒服嘅地方住,我就睇中呢個市場。」有正職收入之餘,Kathy還有靠收租的可觀收入,難怪30多歲的她,目標希望可以在40歲時退休,然後不用工作仍有錢收。

所以Kathy做包租婆都不會賺到盡,她的租盤全包水、電、wifi和各項雜費外,租客有需要時,她都會盡力去幫:「有個租客同我講失業2個月,下個月唔再租。我就同佢講呢個月嘅租金等你搵到工再攤分還,全力去搵工。」她還有自己的「包租婆之道」:「平時收租就收平市價啲啲,咁租客都會將所有嘢鍚住嚟用,都會驚業主唔再租。」

不過節目出街後,引來了不少網民爭議,覺得TVB製作這個節目的用意不佳,變相鼓吹劏房。而且節目分享的素人個案,大多都是叫大家買樓賺錢,慨嘆正因如此香港的樓價貴得好多人都買不起,覺得Kathy低調點比較好。

圖:《我要做業主》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓